REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SPÓŁKI TOMMAY SP. Z O.O. Z DNIA 7.05.2024 R. (regulamin świadczenia i dostarczania Usług cyfrowych i Treści cyfrowych drogą elektroniczną)

§1

WSTĘP

1. Tommay Sp. Z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. K.I. Gałczyńskiego 4 pok. 901, 00-362 Warszawa, NIP 5252931309, REGON 523677746 realizuje sprzedaż produktów elektronicznych za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz platform internetowych Google.

2. Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: [email protected].

§2

DEFINICJE 

1. Administrator danych osobowych (dalej zwany „administratorem”)- podmiot, który decyduje o celu i środkach przetwarzania danych, w niniejszej polityce rozumie się przez to: Tommay Sp. Z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. K.I. Gałczyńskiego 4 pok. 901, 00-362 Warszawa, NIP 5252931309, REGON 523677746. 

2. Cookies (ciasteczka)- pliki informatyczne umożliwiające przetwarzanie, zapisywanie i przechowywanie danych na urządzeniu elektronicznym użytkownika, pozwalające na dostosowaniu informacji do jego preferencji.

3. Dane osobowe/ dane  - są to wszelkie informacje, które ułatwiają lub umożliwiają identyfikację użytkownika w tym jej dane identyfikacyjne, adresowe, lokalizacyjne i kontaktowe, identyfikator internetowy, adres IP urządzeń, dane gromadzone za pośrednictwem plików cookies.

4. E-book - publikacja elektroniczna wydana przez Usługodawcę.

5. Formularz - platforma umożliwiająca złożenie zamówienia na usługę cyfrową lub treść usługodawcy, a także gromadzenie danych w związku z powyższym działaniem. 

6. Konsument - konsumentem jest osoba w rozumieniu art. 221 ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.2023.1610 z póź. Zm.); osoba która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę o dostarczenie treści cyfrowych ze Sprzedawcą lub zawarł lub zamierza zawrzeć ze Sprzedawcą umowę o świadczenie Usług Elektronicznych bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

7. Kupujący - strona, która nabywa produkty lub usługi od sprzedawcy,

8. Newsletter - publikacja usługodawcy mająca charakter biuletynu lub czasopisma, udostępniana użytkownikom drogą elektroniczną,

9. Państwa trzecie - państwa, które nie są członkami Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG),

10. Polityka Prywatności - niniejszy dokument,

11. Przedsiębiorca indywidualny („Przedsiębiorca na prawach konsumenta”) – Klient będący osobą fizyczną, który zawarł lub zamierza zawrzeć Umowę o dostarczenie treści cyfrowych ze Sprzedawcą lub zawarł lub zamierza zawrzeć ze Sprzedawcą umowę o świadczenie Usług Elektronicznych bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

12. Regulamin ― niniejszy dokument - Regulamin świadczenia i dostarczania Usług cyfrowych i Treści cyfrowych drogą elektroniczną.

13. Serwis (Sklep internetowy) - serwis internetowy dostępny pod adresem www.tommay.pl, pod którym możliwe jest zapoznanie się z materiałem informacyjnym, a także zakupem usługi elektronicznej bądź treści elektronicznej,

14. Sprzedawca - osoba fizyczna lub osoba prawna, która sprzedaje towary lub usługi; osoba, która jest zobowiązana do świadczenia usługi lub sprzedaży towaru, tj. Tommay Sp. Z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. K.I. Gałczyńskiego 4 pok. 901, 00-362 Warszawa.

15. Strona internetowa - zbiór uporządkowanych logicznie, połączonych ze sobą przez nawigację oraz linki, elementów prezentowanych za pomocą przeglądarki internetowej pod jednolitym adresem elektronicznym,

16. Treść cyfrowa - dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej,

17. Urządzenie elektroniczne - urządzenie, które umożliwia użytkownikowi korzystanie ze stron internetowych, np. Smartfon, komputer, tablet, etc.

18. Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej zgodnie z art. 331 ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.2023.1610 z póź. zm.), których dane dotyczą i które korzystają z usług dostępnych w Serwisie/Sklepie lub Klient.

19. Umowa o dostarczenie treści cyfrowej lub Umowa o dostarczenie Produktu – umowa o dostarczenie Produktu (treści cyfrowej) zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego, na podstawie której Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi Produktu, a Klient do zapłacenia Sprzedawcy ceny za Produkt;

20. Usługa Elektroniczna– usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego;

21. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2020. 287);

22. Usługa cyfrowa - przez usługę cyfrową rozumie się usługę pozwalającą konsumentowi na:

a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,

b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi,

c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.

§3

WARUNKI OGÓLNE 

1. Sprzedawca prowadzi sklep internetowy oraz sprzedaż detaliczną towarów oraz świadczy usługi o charakterze marketingowym. Za pośrednictwem sklepu, kupujący może zakupić towar oferowany przez sprzedającego, w tym także w towar, treść lub usługę w formie cyfrowej.

2. Kupujący przed rozpoczęciem procesu zakupu zobowiązany jest do zapoznania się z polityką prywatności oraz niniejszym regulaminem. Przed podjęciem decyzji o zakupie, Kupujący akceptuje, iż jego dane osobowe mogą być przetwarzane w oparciu o w/w politykę prywatności. 

3. Sprzedawca oświadcza, że poprzez swoją stronę internetową świadczy usługi marketingowe, a ponadto prowadzi sprzedaż treści lub usług cyfrowych. W związku z prowadzoną działalnością sprzedawca oświadcza, że udostępni kupującemu dedykowany formularz, umożliwi przeglądanie zawartości prowadzonego przez siebie serwisu, udostępni pobieranie plików (np. w formie ebooków, newslettera, etc.), umożliwi komunikację między nim a kupującym w oparciu o serwis, umożliwi dodawanie opinii przez kupującego.

4. Kupujący zobowiązany jest do podania prawdziwych, zgodnych ze stanem faktycznym, danych. 

5. Kupujący oświadcza, że jest osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, zaznajomioną zarówno z niniejszym regulaminem, jak i polityką prywatności. 

6. Do realizacji zakupu jest niezbędne wyrażenie zgody dot. przetwarzania danych osobowych, w tym do celów marketingowych.

7. Kupujący w przypadku zmiany danych jest zobowiązany do ich aktualizacji.

8. Kupujący, aby zrealizować zakupioną usługę lub towar, zobowiązany jest do posiadania właściwych urządzeń (np.laptop, smartphone, etc.), dostępu do Internetu oraz odpowiedniego oprogramowania (np. właściwej przeglądarki internetowej).

9. Sprzedawca w nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Kupującego.

10. Aby dokonać zakupu, należy złożyć zamówienie poprzez formularz na stronie internetowej Kupującego. Niezbędne jest podanie danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia na właściwym formularzu.

11. Sprzedający w celu realizacji celów marketingowych oraz sprzedażowych korzysta z platform należących do Meta Platforms Inc. takich jak: Facebook, Messenger i Instagram oraz Google LLC.

§4

ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU

1. Sklep sprzedającego znajduje się na stronie internetowej www.tommay.pl

2. Sprzedawca oferuje kurs w formie treści cyfrowej, tj. kursu audiowideo.

3. Aby dokonać zakupu, Kupujący na stronie internetowej Sprzedawcy musi wypełnić formularz, zaznaczenie właściwych checkboxów wprocesie składania zamówienia i zapłacić cenę.

4. Kupujący zobowiązany jest do złożenia zamówienia poprzez udzielenie informacji zawartych w formularzu oraz udzieleniu zgód, zaznaczenie checkboxów, które następnie są wysłane do Sprzedającego, co umożliwi uzyskanie informacji o cenie, formie zapłaty i dostarczeniu.

5. Umowę o dostarczenie treści cyfrowej poczytuje się za zawartą między stronami w momencie, zaksięgowania ceny na rachunku bankowym Sprzedającego.

6. Uzyskanie nagrania kursowego w formie audiowideo następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej przekazanej w przedmioe wcześniej wypełnionym przez Kupującego formularzu.

7. Sprzedający przesyła w dniu zawarcia umowy na adres poczty elektronicznej Kupującego plik z treścią cyfrową.

8. Zamówienie może zostać złożone z dowolnego miejsca.

9. W przypadku darmowej usługi, treści lub towaru, dostawa odbywa się z pominięciem etapu zapłaty.

10. Umowę uważa się za zawartą z chwilą przesłania przez Kupującego formularza do Sprzedającego. 

11. Umowa o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Strony internetowej jest odpłatna.

12. Do korzystania zKursu konieczne jest spełnienie właściwych warunków technicznych przez urządzenie elektroniczne, m.in. dostęp do odpowiedniego systemu operacyjnego, dostęp do Internetu, dostęp do przeglądarki internetowej, dostęp do przeglądarek plików i odtwarzaczy plików video.

§5

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Kupujący może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. W tym celu Kupujący musi złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie elektronicznej na wskazany adres poczty elektronicznej Sprzedającego, tj. [email protected] lub na w sposób tradycyjny drogą pocztową przed upływem w/w terminu. Może również skorzystać z poniższego wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

3. Bieg w/w terminu określonego w ust. 1, rozpoczyna się od otrzymania przez Kupującego usługi lub towaru w formie elektronicznej na wskazany przez niego adres e-mail.

4. Sprzedający jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Kupującego o otrzymaniu w/w oświadczenia.

5. Odstąpienie od umowy jest bezpłatne.

6. W przypadku odstąpienia od umowy, uznaje się ją za niezawartą.

7. Prawo do odstąpienia nie przysługuje Klientowi w następujących przypadkach: o

a) świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;

b) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

c) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.

§6 

PRAWA AUTORSKIE

1. Sprzedawca oświadcza, że dostarczone lub wytworzone przez niego utwory (usługi, treści, towary w formie cyfrowej) na poczet umowy są jego autorstwa i stanowią jego osobiste i majątkowe prawa autorskie. 

2. Kupujący jest uprawniony jedynie do korzystania z utworu tylko na własny użytek i w zakresie udzielonej licencji.

3. Sprzedawca nie wyraża zgody na modyfikacje Utworu.Sprzedawca nie wyraża zgody na rozpowszechnianie utworu.

4. Na podstawie art. 79 ust. 1 ustawy prawo autorskie uprawniony, którego autorskie prawa majątkowe zostały naruszone, może żądać od osoby, która naruszyła te prawa: zaniechania naruszania, usunięcia skutków naruszenia, naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych albo poprzez zapłatę sumy pieniężnej w wysokości odpowiadającej dwukrotności, a w przypadku gdy naruszenie jest zawinione - trzykrotności stosownego wynagrodzenia, które w chwili jego dochodzenia byłoby należne tytułem udzielenia przez uprawnionego zgody na korzystanie z utworu oraz wydania uzyskanych korzyści.

§7 

REKLAMACJE 

1. W przypadku, gdy usługa lub towar mają wady, kupujący ma prawo do reklamacji.

 

2. Poprzez wadę rozumie się okoliczność, gdy kupujący otrzymał uszkodzony plik lub gdy po otrzymaniu nie będzie możliwe jego uruchomienie.

3. W celu złożenia reklamacji kupujący może skontaktować się ze Sprzedającym w formie elektronicznej na wskazany adres poczty elektronicznej Sprzedającego, tj. [email protected]

4. Sprzedawca w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia rozpatrzy reklamację.

5. W przypadku pozytywnej decyzji reklamacyjnej, Sprzedawca w ciągu 14 dni wymieni towar/usługę na wolną od wad lub zwróci uiszczoną cenę.

6. W przypadku kupujących, którzy są konsumentami, zastosowanie znajdują przepisy ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U.2023.1610 z póź. Zm.).

7. W przypadku sporu między stronami, mogą one podjąć pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich. W tym wypadku, sprzedający wyda właściwe oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej.

8. Reklamacji nie mogą składać przedsiębiorcy oraz przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

§8

DANE OSOBOWE

Dane osobowe kupujących są pozyskiwane, gromadzone i przetwarzane zgodnie z polityką prywatności.

§9

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych, RODO. 

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.5.

5. Regulamin wchodzi w życie od dnia 07.05.2024r

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY 

…………………, dnia………………….

OŚWIADCZENIE

O odstąpieniu od umowy 

Ja niżej podpisany/a ………………………………., zam……………………………….., oświadczam, że odstępuję od umowy zawartej w dniu ………………………………

…………………………

Czytelny podpis